Vad vore livet utan färg?

Sådär! Ny färg i håret, känns såå skönt att slippa utväxten! Det blev mörkare i botten och ljusare slingor på, så att det ser lite solkysst ut :) Blev inte jättebra bilder igår när jag fotade, men jag är iaf jättenöjd och det ser väldigt naturligt ut. Min största skräck var att det skulle bli randigt eftersom jag ville ha ljusare slingor i ett mörkare hår men det blev det absolut inte, så tummen upp och återbesök när utväxten börjar kika fram igen :)
 
 
Åååh vad jag längtar till värmen nu när det börjar bli kallt här hemma i Sverige. Vintern är mysig på sitt sätt men när det till och med är kallt i lägenheten så är det inte roligt :( Slänger in en härlig nild på solnedgången i Los Angeles. Ett ögonblick att njuta av. Älskar färgerna i bilden, helt underbart. Ännu bättre i verkligheten.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :