Suicide squad och trädgårdsfynd

Mörk choklad är det enda godis jag och J äter nu för tiden. Såhär inför helgen blev vi lite sugna på något till kaffet så vi tog med oss två kakor hem från affären. Vi har inte provat apelsin och kaffesmak förut så det blev lite nytt också :) Båda smakar bra och kan med mycket stor sannolikhet få följa med hem fler gånger. 
 
 
Jag var ute i trädgården och fyndade härom dagen. Det finns rätt mycket hallon nu i våra buskar, men tyvärr går det inte att komma åt alla hallon eftersom det inte är någon större ordning på buskarna :/ Jag kunde plocka en del iaf och smakade även på våra svarta vinbär som mognat till sig och smakar riktigt bra nu. Körsbären är sura men fina att titta på :)
 
 
Igår var jag och J på bio och såg "Suicide squad". En helt klart sevärd film om man gillar action och superhjälte-filmer. Filmen är ju lite annorlunda i jämförelse med andra superhjälte-filmer, men känslan är densamma. Vi äter ju inte godis längre så det fick bli popcorn och bonaqua till, men det funkar alldeles utmärkt det med :) 
Vi var ut till birsta en sväng idag och jag köpte lite nytt scrap-booking material som jag ska göra något kort med nu. Bild på resultatet kommer vid nästa tillfälle!
 
Ha det gott!
 

Kommentera inlägget här :