I want to go back

När livet är såhär grått, slaskigt, fullt av jobbiga arbetsuppgifter, enformigt och tröttsamt så försvinner jag i mina tankar ofta till Los Angeles. Den staden lämnade ett avtryck i mitt hjärta. Värmen, atmosfären och allt nytt att se. Så mycket att se. Någon dag kanske jag får återvända till denna enorma stad som kunde erbjuda mig allt jag ville ha.
 
 
Idag var jag till salongen och fyllde på fransarna. Det är alltid lika härligt att fylla på! Nu är jag fin igen även när jag sover :D
Annars har jag bara varit på jobbet och idag gjorde vi ett intressant studiebesök. Imorgon är det torsdag - igen! Skönt att helgen snart är här igen. Jag ska ladda batterierna inför två utbildningsdagar i Stockholm nästa vecka. Ska på en utbildning som heter SYV i migration och jag hoppas verkligen att den är intressant.
 
Är så nöjd varje gång jag fyllt på fransarna!
 

Kommentera inlägget här :