Kärlek i en glasburk

 
Igår kväll var jag och hjärtat på en restaurang som heter Rå och åt både varmrätt och efterrätt. Det var en försenad födelsedagspresent till mig från J och hans familj, fast det var bara jag och han som njöt av maten och upplevelsen ;) Vi beställde in en grillbricka med potatispuré, sötpotatisstrips, tre olika dressing/såser, caesarsallad och rödvinssås till. Det var gudomligt gott och vilken smaksensation! Köttet smälte i munnen och caesarsalladen var kanske den bästa jag ätit! Men efterrätten sen då! Oh my god...jag tog en marängsviss i annorlunda tappning. Maräng, chokladglass, kolasås, grädde, pekannötter, browniebitar och banan varvat i en glasburk..ni hör ju själva, det var magiskt!
 
  Min outfit
Tvättade håret innan och fick fram självfallet sådär bra som jag önskar att det alltid var
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :