Drömmen blev sann

Yes, lägenheten blev vår! I oktober får vi tillträde så nu är det bara att börja planera och fixa och trixa :D Jag älskar inredning så det här är som en dröm för mig, att få börja fundera kring inredningen till en (för oss)ny bostad! I huvudet har jag redan inrett hallen och köket, men det fantastiska är att det är många fler rum än dom två att inreda. Det innebär även mycket jobb men när det är något som är roligt gör det ju ingenting :) 
Jag har inte firat något än, för J jobbar eftermiddag så jag har varit ensam med Nila hela kvällen, pratat i telefon med en gammal kollega och pluggat lite medicin. Det blir nog att laga någon god mat och dricka ett gott vin på lördag istället ;) 
Har jag förresten berättat att jag brukar ha sanndrömmar? Jag visste att vi skulle få lägenheten, för jag hade en liknande dröm som jag alltid haft innan vi fått våra andra lägenheter vi bott i. Det är en särskild symbolisk dröm jag brukar ha ca en vecka innan vi får positiva besked om boenden. Jag berättade inget till J den här gången, för trots att jag kan lita på drömmen ville jag inte berätta ifall det inte hade blivit så. 
 
Det blev inte längre än så idag. Nu kurrar magen och då är det dags för kvällsmålet och sedan börjar det bli läggdags. Fredag imorgon gott folk! 
 

Kommentera inlägget här :