Inredning och sånt

Lite mer inredningsbilder bara för att jag älskar inredning! :) Här är en av vaserna jag guldsprayade och som numera pryder den badrummet. En liten vas med en blomma kan verkligen piffa upp rummet :)
 
 
På tal om blommor så hittade jag denna söta blomma på gården. Äntligen har dom börjat kika upp här och där och snart börjar det även synas lite grönt i träden.
 
 
Förra veckan dekorerade jag en bit hårt papp som jag satte på våran hylla som används som rumsavdelare. Det är svårt att förklara så jag får lägga in en bild någon dag :) När jag ändå höll på med kvistar för att dekorera pappbiten körde jag på med guldsprayen och fixade till några kvistar till den andra vasen jag tidigare dekorerade med guldspray. När kvistarna hade torkat såg jag att de liksom skiftar i silver/guld och det hjälpte naturen till med, för jag tänkte att dom skulle bli guldfärgade. Men det gör ingenting, blev ju nästan coolare så :)
 
 
Jag och J hade besök under helgen av hans familj så nu känns det lite tomt efter att ha haft huset fullt. Det kanske är bra att vi får sakna familjerna lite, för då uppskattar vi verkligen tiden vi sedan får spendera tillsammans med dom :) 
Nu när jag inte är upptagen av gäster längre har jag genast börjat på nästa projekt. Hittade lite mer gamla brädor som jag ska såga till, slipa och sätta ihop så får ni se sen vad det är jag kommer sysselsätta mig med den närmsta tiden!
 
Ha det gott!
 
 
 

Kommentera inlägget här :