Glädjen överträffar besvikelsen

Dagen har gått fort på jobbet, men jag kände mig lite trött efter att ha varit på bortaplan i två dagar. Äntligen hemma i lugnet! Det var första gången jag besökte Stockholm universitet och jag kan inte säga att jag blev jätteimponerad. Trodde att självaste huvudstaden hade ett mer elegant universitetsområde, men Mittuniversitetet i Sundsvall och Umeå universitet är mycket trevligare områden rent estetiskt. Jag fick iaf med mig två ljuslyktor från Indiska hem. Det var utförsäljning på hela butiken så jag fick båda lyktorna till ett kanonpris- endast 49 kronor!
 
Snart är det helg igen och det känns helt fantastiskt.Nästa vecka är det påsk och det betyder kort vecka på jobbet :D På torsdag åker vi till Övik och jag längtar såå mycket!
 
Bjuder på en hotell-selfie ;)
 
Idag hämtade jag ut ett paket som innehöll lite smått & gott. Ska gå och pyssla lite med det nu kanske så ni snart får se vad det är jag tänkt börja med...
Och snart borde paketet från Forever komma så jag får börja dricka aloe vera igen och må bra! 
 

Kommentera inlägget här :