Måndag

Måndagar går nästan alltid fort tycker jag och den här måndagen gick lite extra fort, för jag och mina kollegor har flyttat till en ny lokal nere på stan och imorse hade vi lite att göra där. Fram till kl 10 gick det hur fort som helst. Det känns kul med ny lokal, hösten blir lite annorlunda än den förra. Och imorgon tar jag med fika till jobbet, för imorgon är det min födelsedag :) 
Helgen var helt okej även om J jobbade både lördag och söndag. Jag fick iaf sålt en byrå igår som jag inte ville släpa med till nya boendet. Har lagt ut lite annat också på annons men ingen verkar intresserad av att köpa :/ Jag kanske får ha loppis ändå. 
Nu ska jag plugga lite medicin innan premiären av Idol.
 
Det blev såklart en hel del mys med mitt lillhjärta också under helgen <3
 
 
 

Kommentera inlägget här :