Looking good today?

Aaah äntligen lite påfyllning i garderoben! Hämtade mitt paket idag och inuti låg några godingar som jag tänker behålla. Tre toppar ska jag skicka tillbaka, för jag gillade inte riktigt passformen. Jag kunde iaf fylla på garderoben med en tunn mönstrad kofta/cardigan, en blus och två toppar. 
 
 
Den mönstrade blusen satt perfekt!
 
Kavajen är inte ny(och inte smutsig, det är spegeln som är det) men toppen under är ny och jag tycker den passade riktigt bra till kavajen. Ett par byxor till så ser det ännu bättre ut, men jag tyckte inte mjukisbyxorna jag hade på mig passade och provade därför utan byxor ;)
 
Lusten att shoppa kläder har varit borta ett bra tag, men den börjar komma tillbaka igen och den här hösten vill jag känna mig riktigt snygg! Så det kommer bli tomt på kontot men bra för välmåendet ;)
 
Förutom bra kläder så har dagen varit bra annars också. Det blev inget läkarbesök idag, för jag fick komma redan igår. Då är det gjort och det känns skönt. Allt såg bra ut så nu kan jag släppa tankarna på det och låta ödet bestämma hur framtiden ska bli. 
Kan inte riktigt förstå att det är torsdag imorgon redan! Min akupunktör är tillbaka från sin semester så det blir ett besök hos henne på morgonen, sedan jobb och efter det ska jag och J åka och spana in våran lägenhet igen! Mycket roligt att se fram emot nu, det gillas.
 
Ha det gott!
 
 
 

Kommentera inlägget här :