Imorgon får vi veta!

Imorgon är det budstopp på lägenheten vi budat på, så imorgon får vi veta om den blir vår! Det känns lite overkligt att vi kanske ska bli ägare till en lägenhet...vi har aldrig varit i den här situationen förut. Det är såklart även spännande och roligt, för vi har verkligen längtat efter något eget så att vi kan sätta vår egen prägel på det och verkligen trivas. Får vi lägenheten finns en risk att det blir mycket inredning på bloggen framöver ;)
 
Nåväl, förutom att buda på lägenheten så har jag bakat lite nyttigare bröd. Jag och J äter ju inte vanligt bröd eftersom vi börjat våra hälsosamma liv nu. Hittade ett recept på lchf-bröd som jag tyckte lät gott, så jag provade. Resultatet ser ni på bilderna och jag blev faktiskt nöjd med smaken och konsistensen också. Det blev inte för kompakt, som lchf-bröd annars brukar bli enligt mig. Jag frångick dock receptet lite och bytte ut lite av pofibret mot vanlig glutenfri mjölmix. Jag tycker att det gjorde brödet lite saftigare eller mjukare på något sätt. 
 
 
Jag lär väl återkomma med besked angående lägenheten, så håll ett öga på bloggen. Ha det gott så länge!
 

Kommentera inlägget här :