Pyssel på gång

Igår tog jag ut komptid och var ledig heeela dagen - så härligt! Jag och hjärtat åkte till IKEA en sväng, på granngården och köpte pellets, Panduro och sist Coop för att handla mat. Det tog flera timmar men vi fick med oss hem en del grejer vi behövde. Vi köpte en billig förvaringshylla och vit lasyr på IKEA, så igår kväll målade jag i källaren och pausade emellanåt med Let's dance. Jag har lite idéer på hur jag ska fixa till hyllan, så bild kommer sen när den är klar :) Bild kommer även på mitt senaste pyssel-inköp. Jag fick även tag på tråd och klädnypor igår, så idag ska jag fixa lite i min ateljé :) Det är så himla kul att fixa hemma nu, speciellt när jag har massa ideér och kan göra saker själv för en billig peng!
 
 
Igår blev det Ceasarsallad till lunch och jordgubbscheesecake och kaffe till efterrätt 
 
Nu ska jag fortsätta städa och fixa här hemma. J får hjälpa mig sätta ihop hyllan, sen ska jag hänga upp lite tavlor. 
 
Puss så länge!
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Veronica Wallgren

Gott! :)

skriven
#2: Felicia

Så gott!

skriven

Kommentera inlägget här :