Höstspöken

 Happy halloween på er...eller vad man nu säger. Idag har jag inte sett ett enda spöke och ingen fastnade på bild heller. Jag, J och Nila åkte ut till våran favorit "rastplats" och jag tog med kameran för att leka lite med inställningarna. Förra gången visste jag inte hur jag skulle frysa Nila på bilderna, men efter att ha läst lite och grejat lite med kameran så gick det bättre idag. Men när jag är ute i naturen ser jag alltid en massa färger och former som jag gärna fotar, så det blev inte bara hundbilder utan det blev en hel del naturbilder också. Jag kan inte få nog av hösten, den är så vacker! Tur att det går att spara den på bild iaf :)
 
Idag blir det inget särskilt halloween-firande hos oss, utan vi har valt att gå och se den senaste Bond-filmen "Spectre". Så om en timme sitter vi biosalongen och förhoppningsvis är filmen bra. Den var ganska lång - 2,5 timmar. Senare ikväll blir vi bara hemma och kollar på "så mycket bättre", fast vi kanske tar en runda med bilen på stan och spanar efter spöken :) 
 
 
 
 
 
En blöt men glad kompis 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :