Känslor

Jag kom hem för ca två timmar sedan till en tom lägenhet. Inte tom på grejer, men känslomässigt tom. Älsklingarna har åkt norrut så jag är ensam, men på torsdag åker jag också norrut! Jag har varit hos syster i Övik från igår till idag och haft folk runt mig hela tiden, speciellt min busiga lilla systerdotter som ville vara i mosters famn hela tiden :) Så det blev en omställning att komma hem till en tom lägenhet. Men det ska gå bra det här! Jag lagade till en bit lax och gjorde klyftpotatis när jag kom hem ikväll, så nu har jag tre färdiga matlådor. 
Helgen var mycket trevlig. Igår kväll hängde jag med storasyster och två andra tjejer. Vi tog ett eller två glas vin hemma, sedan gick vi ut en sväng på public. Jag och syster gick hemåt vid halv tolv, det räckte gott och väl :) Idag har jag busat med den här söta lilla tjejen på fotot så nu klarar jag mig tills jag träffar henne om två veckor igen.
 
 
Lykke har blivit så stor nu att det går att ta selfies tillsammans :) Lite suddigt, men övning ger färdighet!
 
 
 
På fredag kväll hade jag och J myskväll. Vi köpte mjölkchoklad och jordgubbar och gjorde chokladfondue. Mmmums! Jag älskar att göra chokladfondue och doppa olika frukter/bär. 
 
Sammanfattningsvis har helgen varit full av känslor. Trevliga, roliga känslor, men också tråkiga känslor eftersom älsklingen åkte i lördags och jag vet att jag blir ensam i flera veckor framöver. Inte bara det, jag saknar både J och Nila varje dag!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :