Vägen till framgång

Om ett par timmar kommer älsklingen hem, då slipper jag och Nila vara ensamma längre :) Det som är positivt när jag är ensam är att jag får så mycket gjort. När vi är tillsammans jag och J hamnar vi lätt i soffan och glor på någon serie, men när jag är ensam gör jag massa annat som jag behöver få gjort. Dock har jag inte fått så mycket uträttat den här helgen eftersom jag vaknade med någon form av nackspärr i fredags, vilket har hållt i sig hela helgen :/ Idag börjar det kännas bättre, det har nästan släppt helt.
 
Tiden går så fort nu. Jag har mycket att göra på jobbet och mycket att göra på fritiden, så tiden bara flyger iväg. Jag har så mycket idéer. Idéer på hur jag vill inreda hemma, hur jag vill utvecklas själv, vad jag vill lära mig. Jag vill resa, flytta, bilda familj, leva min dröm. 
Jag vet att det inte går att göra allt samtidigt, för tyvärr har jag inte miljoner på banken, så jag får ta en sak i taget. Men entreprenören inom mig säger att järnvilja och hårt jobb är vägen till framgång. Det finns inga genvägar till lycka, så med den inspiration jag känner nu är det bara att jobba hårt ;)
 
 
Jag gillar kläder och jag gillar mina appar på mobilen där jag kan redigera bilder, så här kommer en visning både av mitt tidsfördriv/bildredigering och mina nya kläder. Kjolen har jag visat förut, men blusen är ny. Egentligen är det en body, faktiskt den första jag någonsin ägt. Gillar hur bra bodyn och kjolen passar ihop. Den här kjolen är helt perfekt för den passar till så mycket.
 
Nu ska jag dricka mitt eftermiddagskaffe, sedan blir det en promenad med hunden. Jag har inte kunnat träna på hela helgen pga nacken, så nu när det börjar släppa jag måste ut och röra på mig. När jag kommer in ska jag sätta mig i soffan med en tidning och invänta älsklingen <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :