Just do it

 
Träningsvärken i benen från benpasset i förrgår gör sig verkligen påmind idag, men trots det tog jag en runda på 4,8 km i spåret. Lyckades få lite bättre tid än förra gången, trots rätt så stumma ben. För att göra cardion rolig måste jag hela tiden tävla mot mig själv, vilket jag gör genom att försöka få bättre tid varje gång jag går/springer en viss sträcka. Det håller igång min motivation.
Sedan jag fotade mig i april märker jag en viss skillnad på formen. Det är också en motivation till att fortsätta på samma spår som jag är på, men även det att jag har mycket energi och mår bra på insidan också.
 
 
 
Texten på linnet syns lite svagt på bilden, men är lite tydligare i verkligheten. Köpte linnet på stadium för några veckor sedan och jag tycker det är så härlig kvalitet! Fin färg också och en bra text som jag kan stå för "No change without challenge". Prislappen låg på 149 kr om jag minns rätt. 
 
 
Sprang en sväng på stan idag och hade då på mig den här snygga och sköna tröjan från Superdry. Passar perfekt till svarta Jeans! Vädret har pendlat lite här i Kiruna, men just då när jag var till stan så var det väldigt varmt och skönt, senare mot eftermiddan kom en regnskur + åska. Vad jag köpte osv. får ni veta nästa gång.
 
 
 

Kommentera inlägget här :