Ett nytt liv :)

Söndag igen. Redan. 
Egentligen gör det inte så mycket att helgen har passerat och att det är jobb imorgon. Det har varit en skön och rolig helg, och det bästa av allt är att jag har blivit moster! :) Igår föddes en liten flicka i Övik, vilket är typiskt eftersom jag bor 70 mil bort och inte kan träffa henne än. Om ca 3 veckor när det är lov och lite mindre att göra på jobbet så ska jag ta ledigt så att jag, Johan och Nila kan åka ner. Har fått bilder på lilltjejen och hon är ju helt fantastiskt söt :) Längtar att få hålla henne och gosa med henne! Därför gör det inget att helgen passerat, för jag vill bara att det ska gå fort fram till dess.
I övrigt har helgen också varit bra, jag och Johan har kollat två filmer, ätit på thai med Johans familj, bakat chokladmuffins(!), kollat mello, och idag var vi och tränade på gymmet som har flyttat. Efter det åkte vi till mamma och Micke för att basta och äta goood mat :) Mysig helg helt enkelt.
 
 
 
Förra veckan provade jag ju att hälla mörk choklad över mina nötbars och jag tycker att det blev riktigt gott faktiskt. Gjorde nya igår för att ha det som mellanmål under veckan som börjar imorgon, men den här gången skippade jag chokladen.
 
Känner mig så trött nu efter träningen, bastun och maten, så jag ska nog mysa ner mig i soffan och planera för nästa veckas mat. Sedan ska jag läsa en stund och mysa med mina älsklingar.
 
 
Mina älsklingar <3
 
 
 

Kommentera inlägget här :