Söndagsmys

 
Ännu en vecka har passerat, det är söndag eftermiddag och imorgon är det dags för jobb igen. Helgen har gått fort, för vi har haft fullt upp. Som vanligt.
Igår var jag, Johan och Nila hos mamma och Micke, där kan man slappna av. Vi blev bjuden på god mat och vid 18-tiden begav vi oss mot stan för nästa besök. Malin hade bjudit in oss på födelsedagsfika, så vi åkte direkt hem till Malin och Micke där vi spenderade större delen av kvällen. Hon fick lotter och en tavla som jag gjort åt henne, och vi fick gott fika :) Sedan glodde vi på filmen Red 2, alltså en uppföljare till Red med Bruce Willis i huvudrollen. 
 
 
Bilden jag ritat till Malin. Hon verkade uppskatta tavlan, vilket känns riktigt bra :)
 

Idag åkte Johan iväg på morgonen för att spela match i Malmberget. Jag har pysslat lite här hemma, varit på gymmet en sväng och sedan handlat. Just nu myser jag och Nila i soffan, men snart ska jag börja med middan så att jag och min älskling kan äta när han kommer hem.
 
 
 
 
En bild jag gjort på Jax Teller från serien Sons Of Anarchy. En av alla de sju serie som jag och Johan följer och där Jax har huvudrollen. Serien handlar om en MC-klubb och är emellanåt rätt så våldsam, men också väldigt spännande. 
Haha hur vi hinner följa sju olika serier funderar vi själva också på ibland, men det är inte så svårt när vi ser ett avsnitt nästan varje kväll. 
 
Förutom att kolla serier så rullar livet på med jobb, träning och mys. Nu när det blivit mörkt och kallt ute blir kroppen lite tröttare och jag längtar till julen som lyser upp vardagen under december månad.
Johan vann en resecheck som måste användas senast nästa år, så vi ska kika på om det finns möjlighet för oss att åka till Barcelona. Det blir i så fall till våren någon gång, men det vore härligt att ha en utlandsresa att se fram emot i vinterkylan.
 
 
 
Ibland tänker jag på min och Johans resa till Italien. Jag saknar värmen och den goda glassen! Landskapet var otroligt vackert, absolut ett land att besöka igen.
Men först Barcelona, så att Johan får se sitt favoritlag i fotboll :)
 
 
 

Kommentera inlägget här :