Vecka 39

Hösten är här <3 
 

 Jag som älskar hösten får äntligen uppleva en Riktig höst! I Kiruna blir löven gula och trillar av på typ en vecka, men här blir dom gula, röda, orange och vissa är fortfarande gröna. Jättefint är det :) 
 
Under veckan har vi mest bara pluggat, nu har Johan börjat också och det är roligt för mig att ha sällskap i plugget :D Annars har vi inte gjort så mycket egentligen. Jag var och tittade på Johans innebandymatch i söndags, på måndag var jag på badhuset och simmade, vi har umgåtts en del med Sanna och Linus, färgat håret och testat en massa nya recept. Igår var vi förbi Mio(möbelaffären) där jag bokade en uppsättning kaffekoppar. De lär väl komma in i butiken snart så jag får åka och köpa dom, så då är det bara att komma hit och testa dom ;) 
 
Snart är det helg, och vi ska faktiskt ha en gäst här under helgen. Wilma ska bo hos oss heeela helgen, så Nila är glad och nöjd. Sanna och Linus åker bort en sväng och moster ska ta hand om Wilmis <3 Annars har vi inga storslagna planer för helgen, vi tänkte gå och fika någonstans på stan på lördag och sedan är det sport hela lördagkväll på tv...Jippiii. Äh det är okej..så länge vi hittar på något annat också som jag tycker är kul ;p
 
Fick en inbjudan idag till en föedelsedags- och examensfest. Både jag och Johan är välkomna till Stockholm i oktober, för min kompis fyller 25 år och har tagit examen, så hon ska köra en kombinerad fest. Skulle vara riktigt kul att åka dit, om vi hittar något billigt sätt att ta oss dit på.
Meeen, nu ska jag gå och mysa. Vi hörs. 
 
Även om hösten har sin charm kan man inte påstå att man inte saknar sommardagar som de här...
 
 

Kommentera inlägget här :