Lyx

Snart är det helg igen! Härligt :) Vi får besök från Kiruna den här helgen, det ska bli kul! Mina svärmisar och Sofie och Micke kommer. Johanssons kan man säga, de heter ju alla likadant ;)
 
Vad har vi gjort då sen förra helgen? Ja vi har myst förra lördagen. Käkade tacos, kollade hockey, toge ett eller två glas vin, drack kaffe, och spelade sällskapsspel..allt tillsammans med Sanna, Linus och vovvarna såklart. 
Jag tycker den här bilden är en ganska bra sammanfattning.
 
 
Här ser ni hur trevligt vi haft det. När vi spelade körde par mot par och fick vinna varsin gång, så rättvist var det också. 
 
På tisdag var jag hos naprapaten igen och den här gången känner jag faktiskt en viss skillnad längst ner på vänster sida av ryggen. Har varit ganska öm där när jag vridit, böjt kroppen och även ibland när jag gått. Har varit mindre öm igår kväll och idag, så förhoppningsvis har det hjälp med behandlingen och att det fortsätter vara bättre. Har lite känningar än ibland, men känns ändå mycket bättre att kunna vrida överkroppen utan att det gör ont. 
På tisdag var jag också och hämtade våra nya kaffekoppar som hade kommit in på Mio. Såhär snygga är dom...
 
 
Sugen på kaffe, någon?
 
Och idag fick vi lyxa, för Sanna och Linus bjöd oss på middag! :) OCH en smarrig efterrätt! Kan det bli bättre? Ne det tror jag inte. Vi fick en ny upplevelse, nämligen jättegoda köttfärsspett med sallad, bröd, ajvar och turkisk yoghurt till. Har aldrig ätit det förut, men äter det gärna igen :) Till efterrätt fick vi chokladmuffins och kaffe...
 
 
Avundsjuk?
 
Imorgon är det plugg och träning som gäller..och lämna igen böcker till biblioteket! De är föresenade och jag hade fått en varning på mailen. Så slarvig ska man inte vara. På fredag är det också plugg och träning som gäller, och på kvällen har Johan innebandymatch borta. Kanske följer med och kollar för det var inte så långt borta. Resten av helgen är vi upptagna med att underhålla gästerna ;) 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :