Fullt hus

Helgen gick fort och veckan har gått fort. Kan inte tänka mig att det är torsdag imorgon redan, men tydligen är det det. På lördag åker jag och Johan till huvudstaden för lite party :) Innan dess ska lite skoluppgifter hinna bli färdiga, måste på stan och köpa en present, Sanna och Linus ska bli bjudna på mat hos oss, vi ska träna, sova, och hinna gosa med Nila. Oj oj..känns som att två dagar inte kommer räcka. Nila får ju nog med kärlek ändå, så hon kan gott vara utan någon dag ;) 
Jaja, nog om det...
Vi hade gäster här från fredag till måndag. Trevligt att träffa familjen! Även om det inte var min familj. Jag längtar till jul, för då får jag träffa mami och papi! Elin och Sara får se till att hälsa på innan :) Ska bli kul att träffa Alla nära och kära till jul, saknar ju även kompisar och såklart mina tre småkusiner :) 
 
På fredag var jag med Johan till Hörnefors och kollade hans innebandymatch. Mina svärmisar kom dit och sedan åkte vi hem till oss tillsammans. Sofie och Micke kom senare på kvällen, för de hade stannat i Umeå ett tag. På lördag var vi på stan en sväng, käkade lunch och sedan  begav vi oss till Köpmanholmen för att se Johans andra innebandymatch. Det blev thaimat till middag innan hockeymatchen vi hade biljetter till på kvällen. 
 
 
 
MODO spelade mot Frölunda. Det var fullsatt på arenan och riktigt bra stämning innan matchen med små lampor som blinkade överallt i publiken.
 
På söndag var vi en sväng på stan igen, käkade lite mat och for sedan upp till Varvsberget för att kolla in Ö-vik uppifrån. Det var blåsigt och kyligt ute, så vi stannade inte så länge där uppe, utan åkte hem och åt fruktsallad istället :) På kvällen var vi på bio och tittade på den nya komedin "Ted". Den var faktiskt riktigt roligt, jag skrattade nästan så jag grät i scenen där Mark slåss med Nallebjörnen Ted. Sevärd om man gillar komedi :)
Helgen gick som sagt fort, och på måndag morgon åkte gästerna tillbaka till Kiruna.
 
Nåja, vi lär ha fullt upp här fram till jul så tiden kommer nog gå fort. Igår såg det förresten ut såhär när jag klev upp...
 
 
 
Inga jättemängder snö direkt, men snöflingorna var stora och på kvällen blev det halt på vägarna. Idag är det ingen snö på marken, men det har regnat hela dagen. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :