Tiden rusar

Bond, James Bond.
Japp, igår var jag och Johan med några utav hans innebandypolare och kollade den nya Bond-filmen. Skyfall heter den och var faktiskt riktigt bra. Javier Bardem gjorde en bra insats som skurken, vilket antagligen höjde kvaliteten. 
 
I veckan har jag varit i umeå varje dag för att examinerat en kurs och påbörjat en annan. Inte lika intensiv vecka som det brukar vara när jag åker till Umeå, men igår kväll var jag trött ändå. Har en kort kurs nu så det blir en Umeå-vecka igen i början på december. Tiden går så otroligt fort nu, snart är det ju jul! Och jag hinner knappt uppdatera här. 
 
Elin och Sara har ju varit här i Ö-vik och hälsat på, och det var jättekul att träffa dom :) Dom sov hos Sanna och Linus, men vi hittade på saker allihopa under dagarna. 
 
                               
Vi hade en syster-dag på stan :)
 
En dag var vi och bowlade allihopa. Jag var den första som slog en strike och tog ledningen ganska stort, men när tiden var slut låg jag någonstans i mitten och slutade trea kanske(?). 
 
Hm..det är tragiskt vilket dåligt minne man har ibland. Jag antar att det inte hänt så mycket sedan de åkte hem, tiden har bara rusat iväg medan vi har pluggat och ägnat oss åt andra vardagssysslor. 
Nila har i alla fall blivit ordentligt bortskämd, så det blir nog inga julklappar för henne i år. Hon har ju tidigare fått en ny overall, men nu har hon även fått en ny bur att ha i bilen och en fusk-fårskinn att ligga och gosa på i vardagsrummet. 
 
Här ligger hon och testar sin nya bur. Stor och rymlig så att hon till och med kan rulla runt och sträcka ut sig. Bortskämd liten råtta? Näädåå...
 

Kommentera inlägget här :