Good Hair-day

På söndag bjöd vi Sanna och Linus på middag. Maten blev bra och uppskattad, alltid kul att bjuda på middag när gästerna är nöjda :) Testade göra egen citronfromage till efterrätt och den blev faktiskt bra. Ganska mastig eftersom det innehåller mycket grädde, men jag älskar citronsmak på bakverk och liknande så det var jättebra smak! Johan gjorde den mesta utav efterrätten, så jag ska ge honom äran för den :) En väldigt lyckad middag vi lagade ihop med andra ord.
           
 
Idag har vi varit hos frisören, både jag och Johan. Jag fick ju en tid när jag fyllde år på en frisörsalong som heter Självfallet. Det bästa var att frisörsalongen ligger alldeles nedanför vår gata, så det tog bara 5 minuter att gå dit..och ja, hon jag klippte mig hos var duktig också :) Johan var till en salong på stan och klippte sig, hos en kille som vi träffade på kräftskivan. Bild på Johan kommer någon annan dag, vi har inte hunnit fixa någon till idag.
 
               
                               Vi har det bra men vill skicka massor av kramar till nära och kära! <3
 
 

Kommentera inlägget här :